Ezer km. Még mindig nem túl sok, de már van határozott véleményem: jó döntés volt megvenni. Nagyon jól hangolt a DCT, engem az sem zavar, hogy nincs benne a 6 tengelyes IMU, amit 2 éve az Africába már beletettek. Fékezésnél pont jókor vált vissza, gyorsításnál ha jobban húzom, tovább pörgeti, ha kevésbé akkor hamarabb felvált. A váltón 5 üzemmód van: M manuális, D, S1, S2, S3. A manuálisat hosszabb szerpentinezéseknél használtam az Africán, az NT-vel még nem voltam az Alpokban.
Azért jó, mert ha a kanyarok közel vannak egymáshoz, manuálisban nem vált fel ha úgyis fékezés következik. Amúgy a D üzemmód nem élvezetes, túlságosan hamar felvált. Az S3 üzemmódban meg indokolatlanul túlpörög. Én főleg S1-ben használom, ha ennél sportosabban szeretnék közlekedni, akkor néha S2-ben. Villanytelója sincs (elektromos futómű), de nem is hiányzik.
Szépen megtalálták az arany középutat a lágyabb hangolású túraendurok és a keményebb hangolású sportgépek között, pont olyan, amilyennek szánták. Egy túrázó aszfaltbetyár. Nem vagyok a kütyük szerelmese, bocs mindenkitől, de még a telómat se párosítottam a mocival, ez engem egyszerűen nem érdekel. A gyári hátsó dobozba befér 2 db nyitható állrészű, teljes értékű bukó. Az oldalsó dobozok közepes méretűek, ezáltal a városi forgalomban sem zavarják az amúgy mindenhová jól „betehető” vasat.
Az oldaldobozok belső táskái nagyon jól passzolnak a doboz formájához, jó lesz azokba pakolászni a túrákon. A komfort utaslábtartót, a komfort ülést és a hátsó doboz háttámláját nagyon szereti az utasom. A komfort vezető üléssel kényelmessé válik az NT, az 5 fokozatú markolatfűtéssel meg didergősebb reggeleken komfortossá. Az ABS-t volt szerencsém élesben kipróbálni, kijött elém valaki, jobbra árok, balról jöttek szemből. Tette a dolgát, örültem neki, hogy van. Jövő héten viszem ezres szervízre.
Folyt.köv…